Madhurashtakam lyrics, Meaning of madhurashtakam in english, Lyrics in Sanskrit and english.
Mahaprabhu Shrivallabhacharya, the most beloved devotee of Lord Shri Krishna, has composed Madhurashtakam. It has 8 verses, that is why it has been kept in the category of Ashtakam. In this the child form of Shri Krishna has been described. Every part, and activity of Shri Krishna is sweet, and due to their combination other living and non-living things also attain sweetness.
So let’s enjoy this madhurashtkam.
|Lyrics of Madhurashtkam With Meaning|
Lyrics of MADHURASHTKAM:
अधरं मधुरं वदनं मधुरं नयनं मधुरं हसितं मधुरं ।
हृदयं मधुरं गमनं मधुरं मधुराधिपते रखिलं मधुरं ॥१॥
वचनं मधुरं चरितं मधुरं वसनं मधुरं वलितं मधुरं ।
चलितं मधुरं भ्रमितं मधुरं मधुराधिपते रखिलं मधुरं ॥२॥
वेणुर्मधुरो रेणुर्मधुरः पाणिर्मधुरः पादौ मधुरौ ।
नृत्यं मधुरं सख्यं मधुरं मधुराधिपते रखिलं मधुरं ॥३॥
गीतं मधुरं पीतं मधुरं भुक्तं मधुरं सुप्तं मधुरं ।
रूपं मधुरं तिलकं मधुरं मधुराधिपते रखिलं मधुरं ॥४॥
करणं मधुरं तरणं मधुरं हरणं मधुरं रमणं मधुरं ।
वमितं मधुरं शमितं मधुरं मधुराधिपते रखिलं मधुरं ॥५॥
गुञ्जा मधुरा माला मधुरा यमुना मधुरा वीची मधुरा ।
सलिलं मधुरं कमलं मधुरं मधुराधिपते रखिलं मधुरं ॥६॥
गोपी मधुरा लीला मधुरा युक्तं मधुरं मुक्तं मधुरं।
दृष्टं मधुरं सृष्टं मधुरं मधुराधिपते रखिलं मधुरं ॥७॥
गोपा मधुरा गावो मधुरा यष्टिर्मधुरा सृष्टिर्मधुरा ।
दलितं मधुरं फलितं मधुरं मधुराधिपते रखिलं मधुरं ॥८॥
Lyrics Of Madhurashtkam in English:
Madhurashtakam Lyrics in English
adharam madhuram vadanam madhuram
nayanam madhuram hasitam madhuram
hridayam madhuram gamanam madhuram
madhur-adipater akhilam madhuram || 1 ||
Life Lessons from Bhaja Govindam Spiritual Song
vachanam madhuram charitam madhuram
vasanam madhuram valitam madhuram
chalitam madhuram bhramitam madhuram
madhur-adipater akhilam madhuram || 2 ||
venur madhuro renur madhurah
panir madhurah padau madhurau
nrityam madhuram shakhyam madhuram
madhur-adipater akhilam madhuram || 3 ||
gitam madhuram pitam madhuram
bhuktam madhuram suptam madhuram
rupam madhuram tilakam madhuram
madhur-adipater akhilam madhuram || 4 ||
karanam madhuram taranam madhuram
haranam madhuram ramanam madhuram
vamitam madhuram shamitam madhuram
madhur-adipater akhilam madhuram || 5 ||
gunja madhura mala madhura
yamuna madhura vici madhura
salilam madhuram kamalam madhuram
madhur-adipater akhilam madhuram || 6 ||
gopi madhura lila madhura
yuktam madhuram muktam madhuram
dhristam madhuram shistam madhuram
madhur-adipater akhilam madhuram || 7 ||
gopa madhura gavo madhura
yastir madhura shristhir madhura
dalitam madhuram phalitam madhuram
madhur-adipater akhilam madhuram || 8 ||
|| iti srimad vallabha-acarya viracitam madhurastakam sampurnam ||
Read About Shri Krishna Ashtkam
Meaning of Madhurashtkam In English:
- His lips are sweet, his face is sweet, his eyes are sweet, his smile is sweet, his heart is sweet, his gait is sweet, everything about Sri Madhuradhipati is sweet.
- His words are sweet, his character is sweet, his clothes are sweet, his hair is sweet, his walk is sweet, his journey is sweet, everything about Shri Madhuradhipati is sweet.
- His Venu is sweet, the dust of his feet is sweet, Karakamal is sweet, his feet are sweet. The dance is sweet, the Sakhya is also very sweet, everything of Shri Madhuradhipati is sweet.
- His song is sweet, drink is sweet, food is sweet, sleep is sweet. The form is sweet, the tilak is also very sweet, everything about Shri Madhuradhipati is sweet.
- His work is sweet, swimming is sweet, Haran is sweet, Raman is sweet, salvation is sweet and peace is also very sweet, everything of Sri Madhuradhipati is sweet.
- His echo is sweet, his garland is sweet, Yamuna is sweet, her waves are sweet, her water is sweet and the lotus is also sweet, everything of Shri Madhuradhipati is sweet.
- The Gopis are sweet, their pastimes are sweet, their union is sweet, separation is sweet, observation is sweet and courtesy is sweet, everything of Shri Madhuradhipati is sweet.
- Gopas are sweet, cows are sweet, lakuti is sweet, creation is sweet, dalan is sweet and its fruit is also very sweet, everything of Sri Madhuradhipati is sweet.